.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض به نشست با بهائیان به شهرستان ها كشيده شد؛
واکنش تند آیت‌الله‌ طبرسی به ماجرای فائزه‌ هاشمی
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان مازندران درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: دیدار با بهائیان اقدامی بسیار زننده بود.بهائیت سر در آخور اسرائیل دارد، مذهب آنها ساختگی است و دست پرورده انگلیس است.

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان مازندران درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان گفت: دیدار با بهائیان اقدامی بسیار زننده بود.بهائیت سر در آخور اسرائیل دارد، مذهب آنها ساختگی است و دست پرورده انگلیس است.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی در گفت‌وگو با فارس، درباره دیدار اخیر فائزه هاشمی با چند نفر از بهائیان اظهار کرد: اقدام بسیار بدی بود که انجام شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: بهائیت سر در آخور اسرائیل دارد، مذهب آنها ساختگی است و دست پرورده انگلیس است.

وی یادآور شد: خانواده هاشمی نباید در این مسیر قرار گیرد، در شرایط سخت کنونی که دشمن تلاش دارد از این‌گونه دیدارها هزاران سوء استفاده نامناسب ببرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 ارديبهشت 1395
حضرتعالی یه جلسه برای ایجاد همدلی و وحدت بین مسئولین ساری برگزار کردید درحالیکه از فردای جلسه دوتن از آقایون حاضر در جلسه بیشتر شروع به مخالفت و سنگ اندازی با شورا و شهردار کردن.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.024 seconds.